torsdag 2 juli 2009

svettigt..

jag och datorn har flyttat ut på balkongen där det just nu är svalast endast 25 + och klockan är snart halv elva. Jag klagar inte det gäller bara att hitta bästa platsen i värmen, som för min del gärna får vara i 2 månader till.Ann klippa mig på morgonen och skaffa pass dessutom på vägen till jobbet.. har väl försökt att jobba lite också men kan inte påstå att jag överanstränger mig direkt utan börjar att jobba på att komma in i semesterlunken, har en vecka till att öva på den så får tagga ner ytterligare nästa vecka.

Drog förbi min favoritaffär Printzess på vägen eller snarare omvägen hem.. Det har ju rea nu och jag var sugen på att kolla om jag kunde fynda lite

denna sköna tunika att mysa i blev en av fynden som jag spanat in, lånade bilden från deras webshop..tror att det blir den och ett par vita tights på jobbet imorgon..

det blev även ett prickigt sommarlinne och svart skjorta som kommer att bli snygg till hösten..

nu ska jag försöka dra mig sängen eller om jag kanske ska sova på balkongen inatt..

2 kommentarer:

M sa...

Jättefin!

Printzess sa...

Kul att du blev nöjd! Nästa gång måste du presentera dig så jag vet vem du är : ) Kram Gunilla