onsdag 28 april 2010

Brunch

Jag är lite frånvarande här men jag återkommer med nya friska tag inom kort..

I söndags så hade vi vänner på besök och hade brunch ute på gården. Vi hade så trevligt och åt massor av god mat så jag glömde att fota.

Jag hade bakat cupcakes, amerikanska pannkakor sallad, piroger och bröd så vi var mätta som bara den efter all mat och många goda lunchlådor blev det över.

Nackdelen kanske var alla goda cupcakes som blev över som vi "måste" äta upp själva.
Vi får träna mycket för att förbränna dessa kaloribomber.


Fick vackra tulpaner också som makroobjektivet åkte fram lite snabbt på.


nu ska jag dra mig mot sängen och vila mina trötta spinningben som imorgon ska till lunch orka med ett Kettlebell pass för första gången. Det har utlovats en grym träningvärk.

Inga kommentarer: