lördag 29 maj 2010

Lönehelg=Shopping

Vad annars kan man göra när pengarna bränner i plånboken. Lite sommarkläder verkar ju alltid kunna behövas i garderoben.

I fredags åkte jag till min lilla favorit Printzess i Linnestan och där hittade jag en liten sommarkofta på rean och är man som jag en kofttjej så går det inte att låta bli.



Gunilla som äger butiken hade grymt snygga skor som jag bara kände att jag villa ha så sagt och gjort idag så drog jag ner på stan tillsammans med alla andra som uppenbarligen också fått lön och till min stora lycka så fanns skorna fortfarande denna säsong.

Den ultimata blandningen för mig som älskar sneakers. Dessa blir ju så varma på sommaren så när Nike gör gladiator sneakers så då slår man bara till.

Dessa kommer att bli sommarens favoriter och jag hade sån tur att de just idag var på 25% rabatt. Lycka!!!

bild från shelta.se

Så dessa snygga och många fler finns hos Shelta.se

Tack för tipset Gunilla och jag ser fram emot Koola Anna kollektionen till hösten.

Målet var också en sommarklänning för året som jag jagat och idag hittade jag äntligen en på Indiska som inte var svartvit som jag alltid har.


Skorna kommer ju att passa finfint till den.

Det blev lite annat smått och gott också tyvärr så var jag tvunget att inhandla en ny bikini, det finns verkligen inget jag hatar mer än det men nu är det gjort bara alldeles plain svart fick det bli i år.

1 kommentar:

Printzess sa...

Vilken tur att de finns i år också! Förstår att de även kommer att bli dina favoriter =) Ha en trevlig vecka i din nya outfit! / Gunilla