måndag 29 september 2008

Vad dagarna går fort...

Skulle hinna med massor idag men tiden bara rusade iväg... Det spöregnade imorse och jag skulle gå långpromenad ner runt stan och samtidigt göra ärenden. jag passade på att läsa i den bra bok jag håller på med i väntan på att regnet skulle upphöra. När skurana lagt sig så styrde jag mot linnestan och emmaus i hopp om att de skulle fått in en väst som jag varit ute efter.. och gissa min lycka när där hängde den perfekta västen i snygg gråsvart med kritstecksränder och i perfekt storlek dessutom. Så ingen tvekan batra att shoppa 80 spänn... Det var abolut ett kap..

Fortsatte långprommis och ärenden och tiden rusade iväg så när jag kom hem var det bara att byta om för att dra ner på rpm - bästa konditionsträningen som finns, och det var nytt pass och musiken var grym.

Nu har jag kollat på idol parallellt med top model måste allt vara samma tid???
Jag har ju dock tjuvkikat så jag vet vem som vinner topmodel.

Vad gäller idol så är de ju grymt duktiga tjejer men min absoluta favorit är utan tvekan LouLou hon är överlägset bäst i min smak...hoppas hon kommer långt i tävlingen..

nu ska jag ta och sy fast knapparna på min nya väst, de satt lite löst och dessutom se till att få färdigt min virkade väst också..mannaen vill ju dessutom ha datorn så det är lite slaggis här om platsen.. måste se till att få mig en egen...

Inga kommentarer: