lördag 9 maj 2009

Fest någon???

Tog en runda på stan idag för shopping suget satte in. Snubblade in på en av mina favorit affärer Printzess som jag alltid brukar hitta något snyggt på. De har två av mina favorit märken, Vila och Koola Anna.

Jag bläddrade runt bland snygga kläder och hittade det jag absolut inte behöver men som alltid är bra att ha..

Den lilla svarta.



Jag hittade dessutom inte bara en utan två st. En Koola Anna med blommor och en vanlig svart från Soaked in luxury. Det bästa av allt i detta är att de tillsammans gick loss på endast 300:- Storfynd med andra ord. Jag är helnöjd men nu undrar jag bara lite stilla är det någon som ska ha fest?? Jag vill ju använda dem..

Kanske tur att jag ska på Galapremiär på onsdag med press och kändisar då passar nog det bra med en liten svart en..

1 kommentar:

Printzess sa...

Hej! Det var verkligen roligt att läsa den här bloggen :D ! Presentera dig nästa gång du kommer till butiken! Registrera dig gärna som kund i vår webshop zshop.se så blir du automatiskt inbjuden till våra VIP kvällar. Jag vet i alla fall att det blir fest runt den 1 september, då vi öppnar vår nya butik på Linnégatan 24 (där Cecil har legat)! Skulle vara kul om du ville komma på invigningen! Kram G