lördag 9 maj 2009

Jakten på de försvunna fötterna.



Brukar du lägga undan saker som de vet att du ska spara och tänkt jag lägger dom här så vet jag var jag har dom. Det gör vi, och vi brukar ha koll det är bara att de där bra ställena har en tendens att bli fler och fler till det blir trångt och det börjar läggas på mindre bra ställen.

Nu har vi vänt upp och ner på varenda låda, skåp och hylla vi har i lägenheten och halva källaren, vi har letat på de mest ologiska och logiska ställen, men våra spikes är bara borta.

Hoppas att det går att köpa nya.. men jag lovar den dan vi gör det så kommer de att dyka upp igen.

Nåväl vi får fixa färdigt i vardagsrummet ändå och våra snygga minipods får vara utan sina spikes på den nya tv hyllan.

Nästa steg blir ny tv nån gång, 22 tum är lite litet men med tanke på hur lite vi ser på tv så är det ingen kris. Den nya tekniken ska då kompletteras med ny ljudanläggning och den coola ugglan.


Men skönt att fixa i ordning för jag saknar stereon och stereoljudet.

Mot kablar och annan röra som ska bli organiserad..

Inga kommentarer: