söndag 7 juni 2009

Fototriss Svart Vitt

Det var länge sedan jag var med, har varit så mycket annat och vad passar då bättre nu när jag är laddad än mina favorit färger Svart och Vitt.. Satt och tittade i de gamla fysiska fotoalbumet man hade en gång och längtade tillbaka till diverse resmål och bland annat min absoluta favorit.Afrikas Savanner.. så jag kunde inte hålla mig från att ta med dessa underbara djur.. vilddjuret på sista bilden bor dock hemma hos oss och är allt annat än vild som ni kan se..





för fler svartvita bidrag så kollar ni som alltid på Fototrissen

14 kommentarer:

Marie sa...

Härliga och vackra djurbilder :-). Vilddjuret är absoluta favoriten.

foto CHIP sa...

Svartvitare kan det knappast bli - favorit blir absolut första bilden :)

Pialotta sa...

Fina djur alla tre men dina zebror så vackra så:-) Ha de/Pialotta

Mari sa...

Härliga bilder på djur, zebrorna är ju verkligen svart/vita, ja det andra oxå men den är ändå min favorit.

Ha en bra dag!!

Mitt i Fågelsången sa...

Zebrorna är jättefina, och väckte längtan "tillbaks" hos mig - bodde i Kenya ett par år i slutet på 90-talet, och hade förmånen att se dessa djur relativt ofta.

werali.se - en fotoblogg sa...

Fina svartvita djur du fotat =)

Anonym sa...

Vilddjuret blir min favorit, har ett i stort sett likadan själv.

lilalili sa...

Vilken underbar bild på zebrorna! Den blir min favorit här hos dig idag!
Ha en riktigt skön söndag! Kramis

Anna tassar in.. sa...

Men så exotiskt du det är ju det mest perfekta med zebror på svartvitt tema..mmm coola bilder alla tre.

Cecilia Artista sa...

Härliga djurbilder alla tre. Zebrorna är riktigt läckra men katten roligast!

Nilla sa...

Fina bilder alla tre. Men den sista med den gosiga kattmagen slår allt.

Sladden sa...

Fina bilder. Gillar zebrorna.

Majsan sa...

WOW! Vilka bilder! Zebran vinner nog ändå. :)

Jah Hollis sa...

Fina bilder både på det svartvita temat och djurtemat. Zebrorna blir en klar favorit.