onsdag 10 juni 2009

Här skulle jag inte vara..

jag ska ju vara i sängen.. varför fasntar man kväll efter kväll alldeles för sen framför datorn och sedan är toktrött dan efter. Var nog uppe varv igår efter alla skrikande människor, så jag sov dåligt. Idag har varit en betydligt bättre dag och jag har kunnat jobba bort det mesta samt pratat med trevliga kändisar istället och hjälpt till med beställningar.. (naturligtvis så kan jag inte avslöja namnet jag får ju vara proffsig..)

Tänk att det är bara två dagr kvar sedan drar vi till norge för en veckas vandring hoppas vi.. har inte planerat så bra med det brukar ju lösa sig. Massor av kläder och hopp om bra väder så blir det nog alldeles underbart.

Det blir ju dessutom ännu bättre då vi vet att underbara vänner ställer upp och passar katterna när vi är borta, det är guld värt...

nä nu sliter jag mig annars blir det aldrig sängen..

god natt

1 kommentar:

M sa...

Hoppas att ni får en riktigt go semester! Själv har jag en vecka kvar och sedan börjar min ledighet. Det ska bli så skönt!!