tisdag 2 juni 2009

Var det bättre förr..

Jag bara undrar har ju nu i dagarna två tittat lite på tv och botaniserat bland kanalerna och upptäcker att jag har verkligen inte missat nåt..

Momma's Boys vad är detta spektakel orkade med 10 minuter sen började jag göra annat. Är dessa människor "for real" vad är det för galna morsor och vad är det för mesar till söner som ställer upp på detta om det är allvar.De måste vara på skämt.. Det ska även göra en svensk variant tyvärr..ett par tjejer på jobbet blev tillfrågade på krogen om de ville vara med.. Det tackade nej.. konstigt eller..

så kollar jag lite idag och vad ser man My new best friend eller nåt med Paris Hilton.. mer än så behöver jag nog inte säga, klarade 5 minuter..

Nä var det bättre förr eller har jag blivit gammal..vilket som spelar ingen roll för det får då ingen mer sekund av min tid..

Inga kommentarer: