tisdag 13 oktober 2009

Fototriss-Så här ser det ut hos mig idag del 5

Normalt sett så brukar man ju vara snabb och lägga upp fototrissen redan på söndagen även om man har hela veckan på sig. I söndags så var det shopping och storstädning så det inspirerade inte alltför mycket till foto. Idag passar däremot alldeles utmärkt då jag har timmesfärska bilder från fotokursen där vi inspirerats och fått fota stilleben i glas och annat, Det blir mitt bidrag till trissen denna vecka.




Som vanligt kan ni alltid kolla in hur andra tolkat temat på Fototrissen

6 kommentarer:

Jah Hollis sa...

Fina bilder allihop och härligast är det lilla elektriska tåget. Ett sådant hade jag en gång i tiden när jag var barn. Och det var länge sedan det. :-)

Emma sa...

Fina bilder, gillar den sista lilla figuren :)

ViDu sa...

Härlig triss. Jag gillar glasfiguren mest.

Smamman sa...

Fina! Glasfiguren ser nästan ut som om det vore gjord av is tycker jag ;-)

Misen sa...

Fint det blev. Jag gillar tåget jag.

Wojtan sa...

Hej

Jättefna bilder.
Får jag fråga vad det är för kusr du går och vart?

Wojtan