måndag 26 oktober 2009

Kvällsnöje



Nu har jag beställt en hel hög med spännande böcker att ta tag i nu när det blir mörkare och mörkare. Jag har svårt att bestämma mig för vilken jag ska börja med för alla är spännande på sitt sätt. Det lutar åt att dyka ner under täcket och börja med Andreas Carlssons bok faktiskt.

Jag älskar att läsa biografier och psykologi samt filosofi böcker så denna beställning så var det bara sådant. När jag behöver en paus så har jag ett gäng olästa chic lit att variera med.

Om ni ser bakom bokhögen så skymtar mina nya krukor som jag har köpt till mina orkidér. nu står dom snyggt och nu väntar jag bar på att vinters blommning ska börja.

Jag har jagat ett par vita Bladet från Ikea som jag hade tänkt mig men de är jämnt slutsålda så jag var tvungen att bryta min svartvita trend med ett par bruna istället. Som tur är går ju rummet i övrigt i vitt/brunt och turkost så det funkar ju här..

Inga kommentarer: