lördag 17 oktober 2009

Skådespel..



Vilket fantastiskt skådespel som är utanför mitt fönster om kvällen.. den ena kvällen snyggare än den andra.

Idag har varit en skön lördag hemma. Mannen har varit och flygit och jag har pysslat på. Balkongen och dess växter är nu ombäddade för vintern.

Jag hade några ärenden ner på Ica maxi och tog mig en promenad i det underbara vädret. Jag lyckats tima min ingång på affärn till uppträdanden av Martin Stenmarck och Andreas Jonson som av någon oförklarlig anledning promotar Ladys night i Scandinavium på ICA Maxi???!! Nåväl kunde konstatera att Stenmarck är lika snygg i verkligheten som på tv. .utöver det konstaterande så shoppade jag mitt och vandrade hemåt.

Nu väntar matlagning med klassikt kött, potatis och bea framför en film.

Inga kommentarer: