onsdag 18 november 2009

Tidsbrist

..ja det har vi väl alla lite till mans men vad gör man när det finns så mycket som man vill hinna med och tiden bara absolut inte räcker till. Det är ju dessutom massor av roliga saker och det är så svårt att välja vilken man ska börja med. Det första jag gjort är ju naturligt vis att dra ner på de tråkiga vardagsysslorna till ett absolut minimum. Det finns ingen som tackar mig för att jag städar ihjäl mig så det är ju bara att strunta i, inte blir det tre rätters varje dag heller...

Det är fortfarande det här med sömnen som är ett stort dilemma och så om man slapp att jobba fast jag har ju kul även där.

Nåja tids nog får jag väl tid med allt var sak har sin tid brukar det väl heta.

Det senaste jag lagt till på min to do lista är att måla en gigantisk tavla med inspiration från en annons jag såg för sandolins pop art kollektion, sedan vill jag även göra några schyssta collage i photshop av mina bilder som jag kan ha som stora tavlor, i svart vitt förstås.

Mitt allra första projekt blir dock tavlor i mindre skala för att fylla de tomma ramarna med bilderna från affären kvar i sig, och så kan en hobbyfotograf bara inte ha det. Tur att jag precis lärt mig en ny rolig funktion i photshop så jag kan få till de snygga svart vita bilderna jag vill få dit.

Inga kommentarer: