söndag 6 december 2009

Helg besök



Kom hem från Österrike på torsdagen och efter en galet hektisk dag på jobbet så hade vi en helg fylld med roliga aktiviteter då A och S var på besök.



Vi började fredagskvällen med show i Skandinavium där vi såg On Stage goes 80's En härlig musikkonsert med Jessica Andersson, Tommy Nilsson mfl och inte minst Johnny Logan och Taylor Dayne som sjöng sina och andras härliga 80 tals låtar. Jag har sagt det förr och jag säger det igen på 80 talet var det såå mycket bra musik. Hatad av många men absolut inte av mig. Hela showen gjorde mig sugen på att salam på mig alla klassiska filmer från den tiden sås om Flashdance, Dirty Dancing, Footloose och många fler.



På lördagen tog vi bilen och körde norrut längs västkusten en paus i
smögen för en smaskig räkmacka och sedan avslutning i vårt favoritställe Grebbestad där vi shoppade på Sportshopen och jag fick mig ett par snygga sneakers bland annat.


På söndagen avslutade vi helgen med en stämningsfull adventskonsert med Sölvgutterne samt Göteborgs Lucia.

Inga kommentarer: