söndag 6 december 2009

Österrike

Äntligen har det varit en helg där det har hunnits med massor och en av dem är att komma ikapp lite här så jag visar lite vad jag sysslat med senaste tiden.

Vi börjar med vår julresa med jobbet till Bad Gastein Österrike.
En intensiv och oerhört rolig resa med vandring bad och fest. Här kommer ett axplock från denna tur.. alla bilder är dock inte tillräckligt rumsrena för att passa här..



Utsikt vid hotellet.


Det var en läcker dimma som vi vandrade genom på vår väg mot vår topp.


Topparna skymtade dock ovanför dimman.

När vi kom ovanför dimman så hade vi en underbar utsikt.




Väl framme så så åt vid bland det konstigaste jag ätit. Det var soppa av buljong som smakade som Bullens korvspad och i denna så var det strimlade pannkakor, vilken tur att de pifffade upp det hela med lite persilja!!



.



På kvällarna så vandrade vi ner för gatan och röjde på nätterna med denna tjut stirrande över våra huvuden på Silverbullit.

1 kommentar:

M sa...

Oj, oj, oj Silverbullit där har jag tillbringat mååånga kvällar - både med och utan mascara. (Man måste ha varit med för att förstå.. någon gång ska jag förklara..) Annars är Bad Gastein en trevlig plats både på vintern och sommaren.

Skulle gärna besöka dig på torsdagkväll och shoppa loss men det är nog lite för mycket att göra just nu för att jag ska hinna.. Tyvärr!! Ha en bra vecka! Hälsa L