söndag 6 december 2009

Julshopping

Vi åkte ner på stan och fixade det sista av julklapparna vilket känns så skönt nu när allt är inslaget och klart.
När jag ändå var på stan bland exakt alla andra så tog jag min tillflykt i en lugnare affär där jag fyndade lite coola t-shirts från en av mina favoriter Vila.
Jag ckockade mig och min garderob genom att faktiskt köpa en i lila, för att variera min annars så svart gråa garderob.

Nu vill jag bara hinna till Printzess till veckan för att testa dessa tights som jag hoppas är lika coola på mig som på bilden.


Har också provat runt lite olika pälsvästar eftersom jag är lite sugen på en att ha ovan på skinnjackan men kan inte bestämma mig om jag passar i det eller inte eller om det är att jag inte hittat rätt modell ännu, vi får se om det blir nån eller ej..

Inga kommentarer: