lördag 13 mars 2010

Fotriktig

Ja detta benbrott och dess rehabilitering är verkligen inte att leka med för att minimera risken för att inflammationerna ska blossa upp så har jag stränga order om att gå i bra dämpade skor det lilla jag får gå. Det är ju bara så otroligt oinspirerande att klä sig på morgonen och sedan förstöra allt med fotriktiga vandrarskor eller joggingskor.

så idag slog jag slag i saken. In på Ecco och frågade efter ett par snygga men bra dämpade skor.

Vilken tur jag hade att förutom de klassiska enligt mig fula eccoskorna som var mitt inköp de näst bästa. De visade sig även vara den enda sko i hela affären som jag föll för direkt. Så nu kan jag möta våren i mina ny tråkigt fotriktiga man ack så retro coola sneakers..

1 kommentar:

Unna dig alltid sa...

Ecco är underbart! Alltid supersköna skor som man slipper få skavsår och andra besvär med. Sen är det kanske inte världens snyggaste men som tur är tittar inte så många nere vid marken ;-)