söndag 21 mars 2010

Söndags pyssel

Upptäckte just att jag haft en liten paus härifrån.. veckan har rusat fram med massor av jobb som har varit kul men så intensivt att man inte känner för att sitta vid datorn på kvällen.. för lite sömn och dessutom äntligen fått börja träna mera så jag har nu sen många dar tillbaka en fruktansvärt träningsvärk efter mitt första body pump pass på ca tre månader.. så tiden har varit på annat håll..

Idag har jag dock tagit mig ids att andas här hemma. AHr pysslat på med diverse projekt som att faktiskt sitta ner och läsa mina böcker som jag bara somnar till annars. Har förbrett mat för lunchlådor, just nu ligger kyckling klubbor i en marinad av curry, honung, mango chutney och soya och gottar sig..

Som alltid faller shopping lusten på och tog mig en snabb tur på stan och kom hem med lite små grejer från hm



I torsdag så var jag och hämtade ut mitt paket från ett nytt ställe Bonprix.se som jag beställt ifrån, vissa saker åker tillbaka men två par t-shirts behåller jag.




Tur att det är inne med t-shirt för jag gillar det skarpt.

Alla dessa kläder börjar nu svämma över garderoben och jag rev ut allt och tog en storstädning med en påse till återvinning som följd och en garderob som jag nu kanske hittar nåt i.

Fördelen med denna röjning är att den i sig är som en shopping tur då jag hittar kläder som jag glömt bort att jag haft..

Nu har vi avslutat helgen med en god middag med rådjurssadel med rödvinssås och klyftpotatis och till efterrätt blir det lite hemgjord glass.

med en söndag som denna känner jag mig laddad för en ny vecka.

Inga kommentarer: