måndag 11 januari 2010

Fyra nyanser av blått


Det blir inte så mycket datasittande nu då jag har en klumpfot utan dess like som bara vill vara i högläge då jag kommer hem efter att ha tvingats att samla blod i 8 timmars stillasittande på jobbet.

Den börjar anta en hel del fantastiska nyanser av ljusblått till svartlila.. på båda sidor och ända fram i tårna. Sedan så verkar svullnaden inte vilja gå ner utan jag går numera under namnet elefantfoten..


Kan dock stödja bättre och bättre på den så det gör att jag är rätt säker på att den inte är bruten i alla fall,, bara att härda ut.

Jag hoppas ni andra kan vara ute i det fantasiska soliga vintervädret och njuta av solen som jag får hålla till godo med från fönstret.



Vi ses då jag kan sitta en stund..

2 kommentarer:

Unna dig alltid sa...

Har du varit och röntgat? Det där ser inte roligt ut...

Anna Hammar sa...

inte än jag ger det till torsdag innan jag går till läkare...