tisdag 26 januari 2010

Splittrad

Ja det är inte bara mitt ben som är lite tillfälligt splittrat.

Jag har själv så mycket skojigt jag vill hålla på med här hemma samt en massa jag måste hålla på med att det känns som jag varken gör det ena eller det andra just nu.

Jag försöker jobba bort allt det tråkiga så att jag bara ska kunna ägna mig åt allt det skoj som jag vill men kvällarna rusar ju bara iväg.Det tråkiga idag har varit räkningar och bort med alla dessa papper, sen måste man ju äta och fixa med det, duscha gå och lägga sig mm. Jag tror jag ska ransonera bort matlagningen möjligtvis, Kan man leva på mackor vid datorn..??

Av allt skoj jag håller på med så fixar jag med foton för att göra 2 st fotoböcker, en almanacka och sedan då plugga alla mina roliga program och fotogrejer.

Nu är det dock tyvärr dags för sängen för den krävande tiden på jobbet samt benet gör att jag behöver mer sömn. Sen är jag övertygad om att mitt passiva tillstånd gör mig trött. Jag har ju inte fått träna och flåsa ordentligt på snart 3 veckor. Det blir man trött av.

I sängen väntar dock också där en del spännande saker i hög som nog symboliserar min splittrade tillvaro rätt bra.

Vad ska jag läsa idag tro. Är du som jag?, för samtliga böcker håller jag på att läsa.??



Brukar normalt vara en tre böcker samtidigt, så detta är nog rekord tror jag.

Inga kommentarer: