lördag 16 januari 2010

Högläge=perfekt läge


Ja det finns då två stycken in denna familj som anser att matte borde alltid vara tvungen att tillbringa så här mycket tid i soffan med foten i högläge. det är ju det mysigaste och bästa som finns anser mina små vänner...

När det inte är fullt så trångt i knät så roar jag mig med att sortera i min dator och den ska få en ansiktslyftning med att formatera om allt och installera windows 7 istället för det förhatliga Vista.

Hoppas att det kommer att bli bättre, blir dock utan dator ett litet tag, förhoppningsvis inte för länge dock.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Oj så mysigt med vänner som är nära dej i soffan

Unna dig alltid sa...

Hihi vad mysigt ni har det. Förstår väl jag att misserna är glada när de får kompis i soffan :-)

M&M har intagit Selmas favoritplats bredvid symaskinen!