onsdag 1 april 2009

Äntligen...

jag hoppas att det inte är ett april skämt men våren är här och jag hoppas det är för att stanna denna gång.. Vi var ut på lunchen för att få en liten promenad i solen och har varit ute ikväll också och det är helt underbart att höra koltrasten sjunga i skymningen igen istället för de äckliga kajorna som är under vintern..

hoppas det håller i sig så när vi kommer hem från en påsk i vad vi hoppas ska bli ett vårvintrigt lule, möts av blommande körsbärs och äppelträd nästan...

inte blev det lugnare på jobbet idag heller, kunderna verkar fortfarande lämna hjärnan nån annanstans men men.. jag stortrivs ändå..

Nu ska jag plugga lite och göra ytterligare ett försök till att lägga mig tidigt, har ju inte gått så bra hittills i veckan men skam den som ger sig...

god natt och hoppas du njuter av vår även hos dig..

Inga kommentarer: