söndag 26 april 2009

Dagen i korthet

inget särskilt idag faktiskt men en skön ledig dag, jag hade söndag igår så det blev en bonus dag idag.. Vi har varit på återvinningen och slängt tjock tvn som pajade, shoppat på freeport, lite presenter och annat smått och gott gällde att ta chansen innan jag nu ska betala räkningarna och pengarna är försvunna igen..

Efter shopping rundan har jag bara fått häcka framför datorn resten av dagen för att plugga och göra färdigt inlämningsuppgifter som ska vara klara nästa vecka. Det blev en hemsida på typ 11 sidor totalt om än enkelt så det blev lite meck, men nu är den klar så imorgon kollar jag bara igenom den sedan skickas den in så var det avklarat.

nu är det bara att betala de roliga räkningarna som är kvar av kvällen sen blir det sängen.. jag hoppas på en lugn vecka på jobbet men kort vecka brukar inte betyda lugn eftersom det ska hinnas med lika mycket på kortare tid..

Godnatt..

Inga kommentarer: