söndag 26 april 2009

uttråkad

jag har blivit gammal eller nåt, vi satte oss ner för att kolla en film men jag tycker det är såå tråkigt, görs det inga bra filmer numera....somnade efter en halvtimme typ vaknade gjorde ett nytt försök men gav sedan upp och sitter och dumsurfar framför datorn istället...varför går jag inte bara och sover undrar jag...

Förutom denna stund av total uttråkning så har det varit en härlig solig dag...
Vi åt frukost på balkongen för första gången sedan så planterade jag ut mina plantor-håller tummarna nu att det inte blir kallt igen,
sedan blev de lite ärenden på stan, legat och läst ute på gården och låtit den bleka kroppen få se lite solstrålar(dock bara vader och armar, resten får vänta) och efter det en härlig tur i Skatås med frisbeegolf. Det är så underbart ute nu med alla körsbärsträd och äppelträd i full blom samt mattor av vitsippor på marken. Hoppas morgondagen bjuder på samma sköna vårväder

Inga kommentarer: