tisdag 7 april 2009

ledig

nu är jag här lite sporadisk under en vecka eftersom jag njuter av ledighet på landet med begränsad uppkoppling, jag byter datorn för en vecka mot skoter skidor och utomhusaktiviteter så länge vädret tillåter..

Idag har jag dock befunnit mig lite mer i civilisationen och då har jag ju inte kunnat låta bli att shoppa.. det blev en ny jeanskjol, svart chinos och en klänning/tunika min vana trogen så var det mesta till halva reapriset, jag gillar att fynda.


Jag som springer på stan kan på förfrågan meddela att BikBok rear gula jeans samt gula jeans finns på hm och cubus tror jag det var. gula nyanser varierarJag jagar vidare efter mina turkosa byxor om jag inte kan banta ner mig till storlek 34(xs) vilken inte är allt för troligt.Så jakten fortsätter på nätet numera..

Ha en underbar påsk och ät massor av godis och god mat och njut, så startar beach 2009 efter påsken.

Inga kommentarer: