tisdag 21 april 2009

Vem är det..

så känns det just nu när jag passerar en spegel och ser mig själv. Efter ett tre timmars frisör besök och sugen på förändring var det exakt vad det blev.
håret är tokblonderat och jag gillar färgen för den blev cool, det är massor av kalla blonda slingor och frisyren, ja så här var bilden jag visade och typ så blev det..



och färgen..


nu får ni fantisera ihop hur det blir ihop...eller så får ni som är nyfikna komma och hälsa på.

Jag känner mig hel nöjd men det blev en sådan förändring ändå att jag hajar till när jag ser min spegelbild.

Kul med förändring som piggar upp, jag tycker det är så tråkigt att gå med samma frisyr hela tiden ungefär som att aldrig få nya kläder utan alltid ha samma, hoppas den blir lika snygg när jag själv ska fixa den imorgon bitti...

Inga kommentarer: