onsdag 3 februari 2010

Energi

Det känns så härligt då jag äntligen känner att jag börjar återfå lite energi från att ha varit rätt less i fyra veckor nu där jag mer eller mindre tvingats att sitta still i högläge, något som verkligen gör en orkeslös.

Idag så tränade jag styrke för kroppen för första gången sedan benbrottet, jag gissar att jag kommer att ha träningsvärk imorgon även om nivån var låg eftersom jag inte kan bli sjöblöt i svett precis under gipset.

Men det gav mersmak och jag ser verkligen fram emot om 2 veckor då jag äntligen kan börja träna ordentligt igen, även om jag vet att det blir en hel del rehabilitering.

Kollade även med min försäkring, efter tips, då jag inte tänker på att man kanske kan få ersättning för skadan. Verkar kunna få mina omkostnader ersatta samt att jag ska få pengar för 7 veckors Sveda och värk.. vet ej vad det innebär i praktiken men tänk om det kunde bli ett litet nätt bidrag till ett makroobjektiv kanske.

Vi får väl se...

Inga kommentarer: