söndag 28 februari 2010

Shopping

Tog mig en tur på stan idag för att inte sitta hemma och grubbla för mycket utan komma ut och se lite folk och göra nåt kul.

Hade inget särskilt planerat att köpa och det är farligt då det blir lite spontana köp av olika karaktär istället.

Den röda tråden i min shopping blev nog som vanligt svart vitt.

Nya ramar införskaffades föra att sätta in bilder på Vilma och Ferrari så att de finns här med mig vid skrivbordet. Ferrari är ju ofta även live sällskap men han får också en hedersplats i ram.




Sedan så kände jag att jag behövde lite pyssel här hemma så jag köpte kakeldekor att fixa på lilltoan vår.



Tyckte mönstret var så coolt och påminde om Marimekko så jag som älskar muggar kunde inte låta bli att komplettera med ett par i samma mönster.

De matchar min fina servis från Marimekko tycker jag.


Allt det nya hittade jag på Lagerhaus.

Drog även förbi på Lindex och hittade ett armband och ett nytt halsband.

Inga kommentarer: