söndag 7 februari 2010

Shoppingtur

Klättrar som bekant på väggarna här hemma och idag så fick jag med mig mannen en sväng på stan som behändig bärhjälp och trevligt sällskap. Skulle kolla ut nån lampa samt en tavla att ha ovanför tv tillsammans med den nya högtalaren. det verkar bil ett utdraget projekt att hitta det jag helst vill ha.

Det blev ingendera eftersom jag inte hittade nåt som var perfekt. Vad gäller tavla ska jag nog börja med att gå igenom hela fotoarkivet och se om det finns nån bra bild jag känner att jag kan fixa till en cool canvastavla.

Det blev dock lite nytt ändå. Hittade en cool klocka på Bolagret så jag passade på att byta ut den gamla tråkiga som varit så länge i köket.

Numera kör vi orange i köket.



Mannen hittade en som han gillade med ledbelysning som han prytt sitt arbetsrum med.

Inga kommentarer: