torsdag 18 februari 2010

Free at last..

Det var har varit en lång vänta men idag äntligen har jag fått ta bort gipset och på vingligt ben börja träna upp mig igen.

Jag får börja träna så länge det inte innefattar hopp och balansakter..Nivån på mitt träningsprogram från sjukgymnasten känns ju inte allt för utmanande i längden men kommer ju att hjälpa mot stelheten i alla fall. Notera att de två sista övningarna är överkryssade och för avancerade just nu!!


På söndag blir det Body Pump i alla fall det är ett som är säkert vare sig kryckorna måste med eller ej.

För att fira min frihet vandrade jag en sväng på avenyn på vägen hem där de har upptinade gator så det var plant att gå och smet då in på HM för att muntra upp mig med en enkelt men ny rea outfit som lite inspiration nu när jag återigen kan börja använda de byxor jag vill ur garderoben och kan pausa i bootcut och köra mer slimmat.


I natt kommer jag nog förhoppningsvis att sova såå gott utan en massa kuddar och upphöjningar och framförallt gips att bråka med i sängen.

Inga kommentarer: