fredag 11 september 2009

AW och Butiksinvigning

Onsdagen så var vi på afterwork med jobbet. Det var ju fotboll och tyvärr fick jag genomlida den på sidan om.. Vi hade dock trevligt och vissa tog sig inte hem förrän vid 4 snåret. Jag var dock inte en av dom..


Torsdagen så var det dags för invigning för min favorit butik Printzess att slå upp dörrarna för sin nya butik som de flyttat in i.

Jag provade en hel hög med kläder men kunde inte riktigt bestämma mig för något.

Helt lottlös blev jag dock inte utan jag slog till på ett halsband som jag spanat på en tid. Tycker det är coolt i sin enkelhet och lite tantighet,



Blev även förärad med ett nyckelband av Coola Anna.. mitt absoluta favorit märke.

Ser fram emot mer shopping i denna nya fräscha butik som nu ligger på Linnegatan. Ska ta mig tid att prova Emami multidressen. Jag är sugen och hoppas att jag känner likadant efter att ha provat den. För dig i Götet rekommenderar jag ett besök.

2 kommentarer:

Unna dig alltid sa...

Snyggt!! Jag gillar halsbandet skarpt och självklart behövde du en ROSA nyckelhållare också :-)
Jag har klickat hem garner till höstens stickprojekt, kom på besök i min blogg!

Printzess sa...

Kul att du kunde komma på invigningen! Kram Gunilla