onsdag 2 september 2009

Träningsguiden

Har startat upp ett medlemskap på träningsguiden.se som en liten morot i tränandet. det är gratis och här fyller du all din träning. allt i från pyssel i trädgården och annan vardags motion till dina tuffa träningspass och sedan räkans det ut poäng efter detta och du ser hur du tränar i statistik mm..

Lite kul jag har gått från tröttfink till Elit motionär på en vecka, lite överdrivet kanske för i min mening ligger inte min nivå på elit motionär. Nåja bara man blir peppad så.. Jag har skramlat ihop ca 1600 poäng denna vecka galningarna som ligger i topp har typ 9000 poäng.. de måste ju bara fuska eller helt enkelt inte ha några liv överhuvudtaget..

avslutar detta men en läcker bild på den himmel som var när jag kom hem från mitt RPM pass idag.. den var häftig..



Godnatt, jag tror minsann spikmattan väntar på mig..

Inga kommentarer: