söndag 13 september 2009

Lördagsnöje..

Fick härlig och spontan tur med vänner till shopping/fyndmeckat Ullared på lördagen. Det var ju nåt år sen jag för första gången upplevde detta ställe. Vi var förberedda på total kaos en lördag men det var helt överkomligt ändå i Ullared mått mätt.

Jag kunde även denna gång konstatera att vagnskada har en helt annan betydelse på detta ställe. Det gäller att hålla i hälsenorna och jag klarade mig bra men bevittnade ett antal missöden. Tanter är värst och stackar barn som springer som kommer i deras väg..

Det blev en del bra och ha saker som tandkräm, hudlotion, panelupphängning, tavelramar mm och ett och annat klädfynd. Hade hoppas att de skulle råka ha billiga kuddar till min soffa men tyvärr var de inte de färger jag ville ha så jakten fortsätter..

Får ändå vara nöjd.. 25 olika artiklar och bara 600 spänn. Det är Ullared det.

Inga kommentarer: