måndag 14 september 2009

Lycka att göra ingenting..

idag har varit en skön hemma dag, en lagom avslappnad början på veckan tycker jag. Gjorde lite ärenden när jag kom hem bland annat så hade några av mina kläder från Ellos kommit och jag var glatt överraskad att både byxor och tunika passade och var snygga. .postorder verkar har hottat upp sig. Det är ett otroligt skönt sätt att fylla på höstgarderoben.

Drog på joggingkläderna och tog en liten tur i förhoppningen om att lindra träningsvärken från gårdagens body pump.. imorgon vet jag om det hjälpte..

annars har jag slöat i soffan och pratat i telefon samtidigt som jag slängde ett öga på premiären av svenska hollywoodfruar... Ett program jag inte behöver ägna någon mer tid åt överhuvudtaget...

nu hägrar sängen och imorgon ser jag fram emot min fotokurs som börjar.. hoppas den är bra och inspirerar..

ser nu att min kväll av ingenting ändå var lite saker.. men den känns som en slapparkväll och det är huvudsaken..

1 kommentar:

Unna dig alltid sa...

Så mycke snack om detta Svenska Hollywoodfruar, när och var visas det? Jag har helt missat detta spektakel och man måste väl se det en gång för att välja bort det...