söndag 8 mars 2009

Aj, aj, aj

Det kommer att göra ont imorgon. Har varit på Body Pump idag och det var alldeles för länge sedan sist. Tog jag det då klokt nog lite lugnare. Nää självklart så lastade jag på lika mycket vikter som vanligt och det betyder bara en sak. Grym träningsvärk!

Nåja jag får skylla mig själv..

Vaknade idag och var helt chockad över vädret, full snöstorm som senare övergick i ett fasligt regnande. Vad hände ska det inte bli vår nu...Drog ner på stan och förutom huvudvärkstabletter och hälsokost så slank det med en snygg tröja/klänning med hem också. Den är tunn stickad storpolo med grafiskt mönster(va annars) i grå och svarta toner. Det är lite 60-tal över stilen.

Har fortsatt äta den härligt goda och nyttiga maten och idag så blev det ungsrostade rotfrukter med marinerade kycklingklubbor och tzatsiki förutom skalande av rotfrukterna så skötte sig allt själv i ugnen i 30 minuter. Det är underbart att äta nyttigt och det dessutom går snabbt och enkelt att tillaga. Nu kan jag dessutom njuta av denna mat två luncher under veckan.

Det blir ju definitivt spännande att se om det kommer att vbidsa sig nån skillnad på vågen. Det är ju en bonus i så fall för huvudmålet är att få bort all eksem och den går då definitivt åt rätt håll..

Vi dividerar fram och tillbaka här hemma om ny bil eller inte, det är ju inga småpengar att låna precis..


nä nu tror jag kroppen ska få vila upp sig i sängen till lite film innan det är dags att sova ..

see ya

Inga kommentarer: