söndag 1 mars 2009

ögonen i kors

nu har jag suttit större delen av dagen i Dreamweaver och jobbat ikapp. Skulle precis göra det sista när datorn och dreamweaver sa åt mig på ett väldigt subtilt sätt att ge upp för idag. Den stängde helt sonika av sig mitt i arbetet. Så jag fattar piken och förflyttar mig nu till soffan för lite film innan denna helg är slut.

Känns ändå skönt att jag plugg till trots kom mig ut på en timmes stavpromenad+ armhävnings och sit ups programmet, Jag har redan förbättrat mig ännu mer vilket känns kanon eftersom jag nu kör fler i varenda av de 5 set som körs än jag gjorde under maxtestet på armhävningarna. Musklerna växer med andra ord, och jag utgår från att de var de som väger så mycket när vi gjorde vår söndagsinvägnng som vi brukar göra, en faslig massa muskler har det blivit, de flesta sitter runt midjan förstås så det måste vara alla sit ups som gett utdelning. Det lustiga är bara att man pratar om rutor på magen medans mina muskler går mer i fylliga ränder. Är det bra eller dåligt??

(lånad från dogbreedinfo.com)


sen tvättar vi förstår och sådana tråkigheter..

Såg Vasa loppet på morgonen och konstaterade att det är alldeles för långt att åka på ett par skidor..

nä nu startar filmen...

Inga kommentarer: