måndag 2 mars 2009

speed måndag

måndagarna går alltid så fort, på jobbet är det alltid mycket så dagen rusar förbi, och kändes som jag inte hunnit så mycket hemma på kvällen fast när jag tänkt efter lite så har jag ju ändå gjort en del.

Handlade lite mat efter jobbet eftersom jag blev så sugen på köttfärssås och spagetti. Så lagat detta sedan så har jag även kokat ny rödvinbärs och hallonsylt.

Hunnit på börja att virka på en ny mössa i bomullsgarn som jag kan ha lite på svala sommardagar till och med, perfekt för en bad hair day.

Har hunnit rensa lite i köket och övrigt.. fixa lite mail. kollat in Simon o Tomas design program. Nu är det kvar att sortera tvätten och kolla på Säsongspremiären av Project Runway.Sedan är det dags för sängen, så lite blev gjort men långt i från allt jag ville.

Just ja har ju faktiskt hunnit med att uppdatera mig om livet i hemstaden och me go grannarna.. En bra dag med andra ord...

Mot PJ

Inga kommentarer: