onsdag 4 mars 2009

Män som hatar kvinnor

vilket pyttebild jag hittade


Brukar inte vara speciellt förtjust i svenska filmer och jag har inte läst boken, så jag gick definitivt dit med ett öppet sinne och filmen var riktigt bra. Nu är det bara att ta tag i och läsa böckerna. Som en liten bieffekt blev jag peppad att jobba på träningen för Rapace magmuskler var inte att leka med. Dom skulle man ha..

Sitter här och bläddrar i nya HM Home katalogen, riktigt kul att HM börjar med inredning de med. Inte alltför förvånande kanske men kategorin Grafiskt och enkelt föll mig mest i smaken.



Nu ska jag fortsätta kvällen med att vilja saker. Hann med det mesta igår och det var faktiskt mycket roligare när jag ville och inte var tvunget att göra de, ska ta och fortsätta med det.

Inga kommentarer: