söndag 22 mars 2009

Var tog våren vägen

Det var så härligt i lördags och nu sitter jag här och hör hur vinden viner och regnet smattrar mot rutan.

Tur att jag hann ut tidigare idag medan det var lite sol och gjorde mina ärenden. Köpt superlim så nu ska limmas en gammal steltontermos så den blir som ny, pipen är av på den. En persons skräp blir någon annans favorit. Tack vare den fina termosen vi fick i bröllopspresent så kommer jag nu snart att ha två.. en för kaffe och en för te.


Får se till att bjuda in på en fika så jag får använda dem..

Övrigt har dagen gått åt till diverse pyssel och pluggande, samt borde pluggande som alltid leder till en massa annat blir gjort istället, när man ska plugga en sak så är det så lätt att hitta in på en massa intressanta sidospår hela tiden.. men det lär jag ju mig av också fast kanske inte det skolan hade tänkt.

imorgon början jag ju även kurs nummer två..så skärpning in ledet..

Nu är det dags för en dusch och en smoothie framför nån bra film.. bäst jag skyndar mig eftersom allt detta ska vara klart om 8 minuter..


skärpning nu är det bara 4 minuter kvar.. vi ses

1 kommentar:

Annika sa...

Termosen är snygg! Bra är den oxå... tycker jag i alla fall. Helt klart värd att lagas å fixas till för ytterligare hållbarhet.

En för te och en för kaffe... Perfekt :o)