onsdag 18 mars 2009

Dyrt frisörbesök..

Åkte förbi frissan på väg hem från jobbet eftersom det var i stort behov att trimma luggen lite. Något som det gör gratis hos min frisör. Att det blev så dyrt i alla fall beror på att jag bara skulle kolla lite i några affärer när jag ändå var i stan. Var inte ute efter något speciellt men ändå så kom jag hem med följande:

En ny lampa till fönstret i mitt rum, den gamla har skärmen varit trasig på i säkert ett år, men jag har inte hittat någon jag gillat till rätt pris så det har fått vänta, tills idag. På det härliga Bolagret som har alldeles för mycket snygga saker så fanns den där. 89 spänn som hittat, bara att slå till...

Sen gick jag in på en klädaffär som jag aldrig brukar vara på men de stora reaskyltarna drog in mig. Efter lite provande av massa skojiga byxor mm så fick dessa roliga/coola Cheap Monday byxor bli ett litet spontan köp.. 100 kr som hittat.

Inga kommentarer: