torsdag 23 oktober 2008

bibliotek...

var på bibloteket idag å tänkte verkligen på vilken fantastiskt grej det är med biblo... Nu när man lever under budget och även annars så kan man ju låna massor av böcker och läsa, både skönlitteratur och annat som man kanske aldrig skulle gå och köpa.. desutom så har det ju massor av tidningar som finns ute i handeln för än 40 50 spänn som jag brukar köpa emmelanåt läsa igenom och sedan slänga.. Där kan jag ju faktiskt sätta mig och läsa många av dessa inrednings,mode resetidningar + mycket mer utan att det kostar mig någonting.. skulle jag hitta ett repotage som jag verkligen vill spara så är det ju bara att kopiera dessa sidor antar jag... Bibliotek är super tycker jag...
Ikväll blir det att börja läsa en riktig chic lit som jag lånade..passar perfekt i höstmörkret.

Inga kommentarer: