måndag 27 oktober 2008

Tankens kraft..

Har börjat prenumerera på ett coaching brev som är helt gratis och vill dela med mig av ett mycket bra tips... jag är sedan länge övertygad om att våra tankar påverkar oss mer än vi nog tror.. , vi behöver bara ständigt påminna oss för
"old habits die hard" , Tänk bara på de du samtalar med dig själv i dina tankar för de flesta så överväger nog de negativa istället för det positiva, de gäller att bryta denna vana och mycket kan ske.. så här kommer ett litet uppdrag som jag tror är bra på många sätt.. antar du utmaningen...??

Skapa en ny vana och ett nytt tankemönster genom att varje kväll innan du går till sängs tänka igenom följande.

- Vad är jag tacksam för just nu?
- Vad är jag lycklig över just nu?
- Vad har jag gjort bra idag?

Lycka till och glöm inte att du är fantastisk..

Inga kommentarer: