torsdag 9 oktober 2008

tavlor klara..

dagen rusade iväg med massa projekt och jag känner mig hel nöjd att mina tavlor äntligen är klara, en liten finputs bara och sedan ska de upp på väggen i mitt rum där de passar perfekt.. Att måla gav mersmak men det innebär att köpa mer material och det blir lite svårt med budgeten jag har... Får vara kreativ med mina stick och virkprojekt ett tag istället.

Var på kickboxningspasset ikväll och det är alltid lika kul att banka på en sandsäck.
Nu ska man inte gotta sig på andras bekostnad men jag kan inte låta bli när det på passet kommer in ny akillar som ser helcoola och superspända ut med en attityd som bara skriker " vi är så mycket bättre än alla andra, särskilt alla tjejer" Jag säger bara har man den attityden och ser en chans att man ska imponera så är det bäst att man lever upp till den vilket naturligtvis dessa grabbar inte gjorda.. det var mest slut av alla i hela salen och då orkade de inte ens köra allt som vi andra gjorde. Var extra kul när de stod brevid mig och mannen och jag kunde se hur de kämpade för att hålla samma tempo som en tjej.. Man ska inte gotta sig åt sådant men de kändes sååå braa.... peppade bara mig att köra ännu hårdare, så tack grabbar för motiveringen...

Inga kommentarer: