tisdag 21 oktober 2008

Tips


Har precis fått hem nya visitkort och för er som är sugna på något liknande kan jag verkligen tipsa om den här sidan.
Allt är superbilligt eller gratis. Jag betalade typ 70 kr för 200 visitkort + visitkorts hållare inkl frakt. De har förutom visitkort,adressetiketter,kalendrar,vykort mm mm

Vad ska man med visitkort till om man inte har via jobbet. Ja, jag tycker det är ganska kul att ha, jag har aldrig haft ett arbete där jag har haft några roliga visitkort men här kan jag designa lite själv och det kan vara bra att dela ut till arbetsgivare på företag man är intresserad av att jobba hos. Jag tycker det borde ge ett seriöst intryck och kanske inte hör till det vanligaste så att man kanske blir ihågkommen i konkurrensen, vem vet.. det är lite kul i alla fall.

Inga kommentarer: