onsdag 15 oktober 2008

inspirationsjakt



Idag kände jag mig sugen på att gå ner på stan och kika i inredningsbutiker för att få lite inspiration. Sitter och dricker lite te och ser att jag ska nog ta och inhandla en ny te sil, har sett en cool som åhléns ska ha, Just nu är mina te silar så dåliga att det blir till att sila mellan tänderna och hur gott är det..

Jag får hoppas jag inte hittar för mycket jag blir sugen på för budgeten tillåter nog bara en tesil..

på Fredrik Lindströms lilla stand up igår så citerade han någon som jag tyvärr inte kommer ihåg vad han hette men det var något i stil med " jag vill så mycket som jag önskar att jag inte ville vilja " Och det tycker jag stämmer bra det är så mycket jag vill och vill ha som det vore väldigt bra om jag inte ville för det skulle blir så mycket enklare då....


Nu började precis regnet också jag som hade trott att jag skulle hinna ner på stan innan det började..

Inga kommentarer: