onsdag 8 oktober 2008

glada modenyheter...




jag är ingen modemänniska och brukar ha på sådant jag gillar och inte slaviskt följa mode... I metro idag så slog de hål på diverse modemyter och en fastnade jag för.



Myt: Tvärrändigt gör att du ser större ut.
Sanning: det är en av de mest seglivade myterna. Det är faktiskt tvärtom-det får dig att se slankare ut.

Jag kör stenhårt på att detta stämmer för jag har alltid gillat randigt men det har ju alltid gnagt i bakhuvudet varje gång man hållit i en snygg randig tröja.." akta randigt gör att du ser tjockare ut "

Nu vill jag bara shoppa massor av snygga randiga kläder... men just ja det var ju det här med budgeten ja ja jag får väl gräva fram de randiga jag har i garderoben ändå och börja använda det igen med vetskapen att jag ser smalare ut.. sånt gillar jag, hoppas det gäller bredrandigt oxå för det lärde man ju sig att det var det värsta av allt randigt..

Mer randigt åt folket..

Inga kommentarer: