onsdag 1 oktober 2008

skandal...

inte för jag hänger med och röstar men hur kan någon med så stor karisma och utstrålning åka ur idol före en del mesproppar som kan sjunga men inte har någon utstrålning..

..nog om det, dagen har rusat på som vanligt men har fått mycket gjort av vad jag hade tänkt så det känns bra..

är rätt seg i kroppen efter ett grymt spinning pass som var hur jobbigt som helst men hur kul som helst också.. precis som träning ska vara. På gymmet har de startat en utmaning som jag ska delta i som går ut på att delta i en massa nya pass i olika kategorier,, det ska bli intressant att få göra bort sig på dessa pass undrar om jag ska se till att göra bort mig ordentligt på power yoga eller kanske afro dance, vad jag än väljer så kommer jag garanterat att bjuda övriga på en hel del skratt.. om de inte är så galet seriösa förstås och man bara får konstiga blickar.. vi får väl se jag återkommer med mer detaljer när jag provat..

imorgon är det stor tvätt och handlingsdag Vad kul... tvätt är val i försig inte så farligt man kan ju softa medans maskinerna gör jobbet..

Nu ska jag ta reda på vem som vinner So you think you can dance.. snacka om sjukt atletiska människor..

Inga kommentarer: