tisdag 28 oktober 2008

intervju avklarad..

undrar hur det gick... har faktiskt ingen aning för de var en ok intervju fast samtidigt lite konstig och jag kan inte bestämma om den var det på ett bra eller dåligt sätt. Vi satt och pratade en timme och jag försökte väl så gott det gick berätta varför jag skulle passa hos dem.. fick egentligen inga direkta frågor utan de berättade mest om företaget..
de har tydligen tagit ut 12 personer av 70 som de ska intervjua nu under denna vecka sedan blir de som är intressanta kallade på 2:a intervju som skulle innebära att de förklarade mer ingående om företaget.. alltså ingen grillning vad det lät.. Nåväl jag har alla kvalifikationer och kommer att kunna jobbet i sömnen för det är precis vad jag har gjort tidigare minus ca 100 arbetsuppgifter, och de undrade hur jag hanterar stress, Rätt ok skulle jag vilja påstå med det i åtanke att det är mitt gamla jobb fast endast en av arbetsuppgifterna..

Om nån vecka vet jag om jag går vidare..om inte så är jag en erfarenhet rikare på vägen mot att lyckas..

Inga kommentarer: