onsdag 29 oktober 2008

shoppingdag..

aj aj aj idag har kortet gått varmt.. Drog på IKea på morgonen, perfekt att vara där när de öppna så då var det inte så mycket folk. Jag kunde strosa runt i lugn och ro och kolla på grejer, ville i princip köpa massor av nya möbler och kasta ut det jag har men det går ju inte... det blev standard grejer mest, servetter, diskborstar, möbeltassar... Köpte lite söta reflexer att ha i mörkret nu så att man syns..


Mitt stora fynd för en skogalning som jag hittade mig två par stövlar för 150 spänn. Jag har haft ett par favoritstövlar som varit sköna att gå i som jag slitit ut helt och hållet och nu hittade jag äntligen nya par i samma stil.. perfekt Ett par gråa och ett par svarta...

Förkylningen verkar inte bli så farlig så nu ska jag iväg på lite Body Balance som är lite lugnare än de spinning pass jag normalt kör på onsdagar blir nog lagom skulle jag tro får se bara om jag klarar passet och är nå balanserad...

Inga kommentarer: