tisdag 2 december 2008

hinna vara hemma..

tänk att man varit arbetslös och gått hemma och så fort nu jobbar kan sakna att vara hemma.. har inte varit det nu på två dar eftersom det varit träning och idag så åkte jag direkt till en mycket trevlig middag hos vänner och vi åt god mat och pratade och när man då kommer hem vid 22 så känner man att det är dags att gå och lägga sig och att jag saknar redan att vara hemma en hel kväll och pyssla på, det är ganska otroligt men trivs man hemma så gör man..KAtterna uppskattar ju inte heller när vi är borta för mycket och inte sitter i sofffan så att de kan mysa och bli ompysslade, jag har i alla fall väldigt hastigt hunnit steka på och förbereda en köttgryta eftersom köttet i kylen var i desperat behov att tas hand om så det inte skulle bli dåligt, det får räcka med grunden till grytan så får jag fixa resten imorgon.

Det har flytit på bra på jobbet jag blir fullmatad med information och lär mig mer samtidigt som det kommer att bli rörigare och rörigare innan allt faller på plats. Jag känner ju igen kundfrågorna de verkar vara detsamma för det mesta vilken webshop man än jobbar med och det är ju alltid lika kul med vad man kan få höra från kunderna..
Nu är det dags att hoppa i duschen och börja dra sig mot sängen.

god natt

Inga kommentarer: